Followers

About Me

My photo
juz call me nadh . 16 y/o . mgs eyp0h . love to eat . love Allah , my family & bestie :DD

Tuesday, December 14, 2010

13 dis 2010~

 13 dis 2010


ary yg best!

dlm kul 1.40 cm tuh aq n my sys smpai at jj

mmber aq tuh dah smpai dlu

so thx to mmber aq 4 tlg belikan tiket wyg

haha

smpai2 jew jmpew mmber aq tuh n dye pnyer mmber

hahaha

pas tuh aq g cc na unlyne

haha

then pas tuh troz g wayang

haha

best gilerr cter yg ktewowg tngok tuh

ktewowg tngok wyg hantu kak limah balik umah

best giler

lawak bodo sial! 

bhahahaha

damn best cter nihh

ta rugy g tngok

bhahaha

then da kuar dry wayang g toilett! 

hahaha

p/s-perlu kew aq bgi taw yg aq g toilet?

haha whatever larr

then g mph bookstore jap

g usha2 novel jap

then g beli bookmark

haha

pas tuh g mcd

thx t0 mmber aq tuh c0z support mcd aq

haha

nnty aq support ko pulak erk! haha

pas mkn mcd tuh 

aq p0n chow lar

dah jnji ngan my dad s0h ambek kul 5.30

haha

but anyway

best jugak kan kuar ngan mmber aq nih! 

haha


ily my fwen :)

No comments:

Post a Comment